Forum Forum sojuszu na ogame Strona Główna Forum sojuszu na ogame
Forum sojuszu Imperatorat Venny i Kashiopei
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak złapać na falangę...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu na ogame Strona Główna -> Mały poradnik gracza
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grinch I Wielki
Gracz



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:50, 30 Kwi 2006    Temat postu: Jak złapać na falangę...

Przedstawiam Wam tutaj mój sposób na korzystanie z falangi czujników.
Są ludzie, którzy używają do wysłania ataku z użyciem falangi stoperów, timerów itp.
Ja korzystam jedynie z okna falangi i floty.

Po namierzeniu celu obliczam w przybliżeniu czas, kiedy powinienem wysłać atak. Na kilka minut wcześniej otwieram zakładkę " floty" i po dokonaniu wyboru statków, prędkości z jaką mają lecieć oraz wprowadzeniu współrzędnych celu sprawdzam, w jakim czasie moja flota tam doleci. W tym samym czasie okno scanu falangi < wcześniej już otworzone > przeciągam nad okno flot tak, aby móc porównać czas lotu ofiary i własnej floty. Teraz wystarczy zapamiętać ( dosłownie na chwilkę ), jak długo nasze statki będą leciały, i przejść do okna wyboru misji. Po zaznaczeniu opcji "napadaj" ponownie przeciągam otwarte okno scanu nad okno wyboru, i czekam, aż czas lotu floty wroga pokryje się z zapamiętanym przeze mnie czasem lotu własnej floty uderzeniowej. W tym momencie wystarczy nacisnąć przycisk "dalej" zaś lekkie opóźnienie systemu spowoduje, że nasza flota ukaże się 2-4 sek. za flotą przeciwnika ( przynajmniej mi się tak zawsze udaje )


Dodam jeszcze, że ostatnie scanowanie falangą, od którego uzależniam moment wysłania swojej floty - wykonuję na 1,5 - 2 min. przed planowanym startem. Jest to konieczne dla tego, iż przy długiej obserwacji w grze występują lagi, które mogą wynosić od kilkudziesięciu sekund do kilku minut (przy obserwacji kilkugodzinnej miałem różnicę ok. 3 minut )

Życzę wszystkim udanych ataków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torped
Gracz



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-Miasto

PostWysłany: Pon 10:46, 07 Sie 2006    Temat postu:

Mam ogromną prośbę do właścicieki moonów, prosze o podanie zależnieści poziomu falangi do ilości udładów.
to, że na 1 lvl jest 1 układ już wiem, ale interesuje mnie jak to wygląda na wyższych levelach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaceQX
Gracz



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:34, 07 Sie 2006    Temat postu:

to jest tak (lvl*lvl)-1 nieliczy się tylko 1 poziomu ale jak chcesz wiedzieć który będziesz miał poziom na poziomie 2 to se wylicz (2*2)-1=4-1=3 czyli będziesz mógł zeskanować 3 układy itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu na ogame Strona Główna -> Mały poradnik gracza Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin